BWM M5
M5 მოდელი "ბე-ემ-ვესათვის" ერთ-ერთი საუკეთესოა და მთავარი დეტალი, რა თქმა უნდა, კაპოტის ქვემოთ იმალება. ეს არის 5 ლიტრი მოცულობის V10, რომელიც 1860 კგ წონის ოთხკარიან სედანს 100 კმ/სთ სიჩქარით 4,1 წამში მიაქროლებს , ხოლო 160 კმ/სთ სულ რაღაც 9,5 წამში მიიღწევა.M5-ის გადაადგილების და მართვის დინამიკის კრიტიკა რთულია. მაკფერსონის წინა და მრავალრგოლიანი დაკიდებები V10-ის მოქმედებას აკონტროლებს, ხოლო დიდი ზომის , საჰაერო სარქველის მქონე და განივად გაბურღული დისკური მუხრუჭები 250 კმ/სთ-ით მოძრავი ავტომობილის გაჩერებას უზრუნველყოფს.
ერთ რამედ ღირს M5-ის სალონში შეხედვა. მასალა უმაღლესი ხარისხისაა და დეტალები უნაკლოდ არის გამოკვეთილი. სიჩქარის გადართვის ღილაკებზე + და - ნიშნებია გამოსახული. ინსტრუმენტების კრებულის ქვედა მხარეზე ამაღელვებელი iDrive-ია.
"ბე-ემ-ვეს" მთავარი დეტალი 5-ლიტრიანი V10-ია. გერმანული ავტომობილის ძრავას 500 ცხენის ძალის სიმძლავრე და 383 ფუნტი/ფუნტზე ბრუნვის მომენტი აქვს. ღილაკის შვიდსიჩქარიანი გადაცემათა კოლოფი სიჩქარის განვითარებისთვის შესანიშნავია , მაგრამ ქალაქში სიარულისას ოდნავ მოუხერხებელია.
ფასი: 82900 დოლარი
ძრავა: 500 ცხენის ძალა, 5,0 ლიტრი, V10
0-100 კმ/სთ: 4,1 წამი
მაქსიმალური სიჩქარე: 250 კმ/სთ (ელექტრონულად შეზღუდული)
0-100 კმ/სთ: 4,1 წამი
მაქსიმალური სიჩქარე: 250 კმ/სთ (ელექტრონულად შეზღუდული)
![](http://2.bp.blogspot.com/-kEl4Emccm1w/VAoF0LtdwxI/AAAAAAAABP4/6zRxTKE2DNw/s1600/2012-bmw-m5-37_600x0w.jpg)
http://www.bmw.com/com/en/
No comments:
Post a Comment