Friday, September 5, 2014

BMW M5

BWM M5
    M5 მოდელი "ბე-ემ-ვესათვის"  ერთ-ერთი საუკეთესოა და მთავარი დეტალი, რა თქმა უნდა, კაპოტის ქვემოთ იმალება. ეს არის 5 ლიტრი მოცულობის  V10, რომელიც 1860 კგ წონის ოთხკარიან სედანს 100 კმ/სთ სიჩქარით 4,1 წამში მიაქროლებს , ხოლო 160 კმ/სთ სულ რაღაც 9,5 წამში მიიღწევა.
    M5-ის გადაადგილების და მართვის  დინამიკის კრიტიკა რთულია. მაკფერსონის წინა და მრავალრგოლიანი დაკიდებები V10-ის მოქმედებას აკონტროლებს, ხოლო დიდი ზომის , საჰაერო სარქველის მქონე  და განივად გაბურღული დისკური მუხრუჭები  250 კმ/სთ-ით მოძრავი ავტომობილის გაჩერებას უზრუნველყოფს.
   ერთ რამედ ღირს M5-ის სალონში შეხედვა. მასალა უმაღლესი ხარისხისაა და დეტალები უნაკლოდ არის გამოკვეთილი. სიჩქარის გადართვის ღილაკებზე + და -  ნიშნებია გამოსახული. ინსტრუმენტების კრებულის ქვედა მხარეზე ამაღელვებელი iDrive-ია.
   "ბე-ემ-ვეს" მთავარი დეტალი 5-ლიტრიანი 
V10-ია. გერმანული ავტომობილის ძრავას 500 ცხენის ძალის სიმძლავრე და 383 ფუნტი/ფუნტზე ბრუნვის მომენტი აქვს. ღილაკის  შვიდსიჩქარიანი გადაცემათა კოლოფი სიჩქარის განვითარებისთვის შესანიშნავია , მაგრამ ქალაქში სიარულისას ოდნავ მოუხერხებელია. 


ფასი: 82900 დოლარი
ძრავა: 500 ცხენის ძალა, 5,0 ლიტრი, V10
0-100 კმ/სთ:  4,1 წამი
მაქსიმალური სიჩქარე:  250 კმ/სთ (ელექტრონულად შეზღუდული)





                                                       http://www.bmw.com/com/en/

  იცოდით? BMW M1

 M1 ძრავათი აღჭურვილი ბე-ემ-ვე პარიზის ავტოშოუზე მოხვდა და დიდი სენსაცია გამოიწვია. გიუგაროს დიზაინის ბე-ემ-ვეს ადრეული სუპერავტომობილების, კერძოდ პოლ ბრაკის 1972 წლის ”ტურბოს” ზეგავლენა ეტყობა. M1 ასევე გიუგაროს მიერ შექმნილი ”ლოტუს ესპრიტისა” და ”დელორენის” კარგად ცნობილი ფორმების უფრო დახვეწილი ვარიანტია.                          

No comments:

Post a Comment